1399-11-25 14:21
578
0
73187
نماینده غرب گلستان؛

اگر دولت نمی تواند مشکل مردم را حل کند سعه صدر خود را افزایش دهد/ ساختار اقتصادی عامل نارضایتی عمومی شده است

ایری، گفت: انتظار مردم و نمایندگان این است دولت پاسخگو باشد که این اتفاق صورت نمی پذیرد، شایسته مردم این نیست در این وضعیت باشند اما چون پاسخگویی از سمت دولت رخ نمی دهد گاهی عرصه برای مردم تنگ می شود.

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: هر نوع توهینی به هر یک از جایگاه های حاکمیتی خواه دولت، مجلس و مردم از نظر ما قابل قبول نیست.

نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی نقدهای وارده به اشتباه توهین قلمداد می شود، خاطرنشان کرد: اگر انتقال مفاهیم به مردم به خوبی صورت نپذیرد ممکن است این نقدها یا توهین ها در راهپیمایی ها صورت پذیرد.

وی افزود: اعتقاد دارم به لحاظ جایگاهی که در ساختار اقتصادی بوجود آمده باید سعه صدر خود را بالاتر از این ها قرار دهیم چرا که مردم فشار بسیاری را تحمل می کنند.

ایری، تصریح کرد: انتظار مردم و نمایندگان این است دولت پاسخگو باشد که این اتفاق صورت نمی پذیرد، شایسته مردم این نیست در این وضعیت باشند اما چون پاسخگویی از سمت دولت رخ نمی دهد گاهی عرصه برای مردم تنگ می شود.

نماینده غرب گلستان با بیان اینکه پاسخگویی اجتماعی در دولت بسیار پایین است، ابراز کرد: در این اوضاع نیز حداقل کاری که مسوولان می توانند انجام دهند افزایش سعه صدر است.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.